امضای تفاهم نامه همکاری گروه فناوری نوین قرن با اتحادیه کشاورزان ارمنستان

کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان طی اقدامی هوشمندانه از اتحادیه کشاورزان ارمنستان دعوت به عمل آورد تا با حضور در جمع شرکت‌های دانش بنیان تفاهم‌نامه‌های همکاری ارزشمندی را منعقد کند. آخرین روز مهرماه به نشستی با رؤسای بازرگانی ارمنستان با محوریت ضرورت عقد قرارداد همکاری با این کشور گذشت. بیش از 40 شرکت دانش بنیان در این رویداد شرکت کردند و محصولات خود را در حوزه‌ی کشاورزی به تیم اتحادیه کشاورزان ارمنستان ارائه کردند.

از آن‌جایی که شرکت فناوری نوین قرن پیشرو در ارائه‌ی محصولات در حوزه‌ی کنترل هوشمند مزارع است، در نخستین روز این رویداد، از نسخه‌ی جدید نرم‌افزار مزرعه عمودی هوشمند رونمایی کرد و با استقبال بینظر آقای بربریان (رئیس اتحادیه کشاورزان ارمنستان) مواجه شد. این استقبال منجر به نشست B2B در اولین روز آبان شد. در این نشست شرکت فناوری نوین قرن از قابلیت نرم‌افزار و سخت‌افزارهای خود در حوزه‌ی کشاورزی هوشمند پرده‌برد اری کرد. سرانجام، تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین شرکت فناوری نوین قرن به عنوان نماینده‌ی ایران در حوزه‌ی هوشمند‌سازی و کشور ارمنستان منعقد شد و افتخاری دیگر برای کشور عزیزمان ایران به دست متخصصین ایرانی فراهم شد.

این تفاهم نامه فی ما بین مهدی سجودی مدیر عامل شرکت فناوری نوین قرن و مهدی سعیدالذاکرین مدیر عامل شرکت پارس رستاک منعقد شد تا بستری مناسب برای صادرات محصولات قدرتمند فناوری نوین قرن به کشور ارمنستان مهیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *